sreda, 27. maj 2015

SRČEV KRALJ: ALFIE

Alfie je naslov filma, ki je sicer star že nekaj let, a se ravno zadnje dni spet svaljka po domačem TV-sporedu. Na enega od deževnih popoldnevov, ko sem imela očitno preveč časa zase, sem se zleknila na kavč in si ga znova ogledala. Ne morem reči, da je to moj najljubši film, je pa zagotovo vreden ogleda. Predvsem za dve vrsti občinstva: za dekleta, ki smo bila kdaj razočarana nad svojim princem, za katerega se je izkazalo, da je v resnici konj (torej za celotno žensko populacijo), in za fante, ki so bili v nekem obdobju (ali vsaj trenutku) svojega življenja prepričani, da lahko v posteljo spravijo, kogar koli hočejo (torej za celotno moško populacijo). 

Zadnjič, ko sem s starimi starši pila jutranjo kavico, je moja zlata stara mama na mizo prinesla fascikel, v katerem ima shranjene vse moje dozdajšnje kolumne, vsaka je lično pospravljena v svojo mapico. Nekaj več kot 60 se jih je nabralo in že je lepo listati med njimi in brati, kako sem razmišljala v nekem obdobju. Moje kolumne so svojevrsten dnevnik, so iskrene, kar je dobro, a hkrati je prav zaradi tega v kateri od njih zaznati, da so čustva še preveč sveža, da bi o njih lahko objektivno pisala. 

In tako sem, ko sem brala za sabo, ugotovila, da sem še nedavno imela opravka z Alfiejem. Vase zagledanim tipom, ki me je s svojo pojavo tako očaral, da sem se mu pustila zmanipulirati. Pravzaprav mu tega ne zamerim (več), bolj sem jezna nase, da sem to dopustila. Vedno sem se imela za precej pametno punco, a pri srčnih stvareh možgani hočeš nočeš odpovejo. Punca, zatrapana do ušes, si vsak SMS razlaga po svoje, prijazno besedo razume kot skorajšnjo snubitev, grdo in sebično ravnanje pa opravičuje z vsemi možnimi izgovori: »Revček, bivša ga je tako prizadela, da zdaj potrebuje nekaj časa, da si prizna, kako me ima rad.« Ali: »Po tridesetem so moški že toliko samosvoji, da se težko komur koli prilagajajo.« Ali: »Vikend s prijatelji namesto z mano? Nič nimam proti. Lepo je, da ima svoj krog prijateljev, ki jim nameni dovolj časa!«

Seveda obstajajo izjeme, a te le potrjujejo pravilo: nekdo, ki te ima zares rad, svojih frustracij ne bo izživljal na tebi. Nekdo, ki te ima zares rad, se ti bo prilagodil, ne da bi sploh imel občutek, da je to storil. In nekdo, ki te ima zares rad, bo komaj čakal, da vsak prosti trenutek preživi s tabo. Pika. 

Ob koncu filma sem svojega dragega vprašala, ali je bil tudi on za katero punco Alfie. Nekaj je mencal, kar sem razumela kot pritrditev. »Pa kaj ima moški od tega?« sem ga iskreno vprašala, on mi je še bolj iskreno odgovoril: »V tistem trenutku še ne ve, da – popolnoma nič!« 

♥♠♦♣ 

Naj kar vržem karte na mizo? Okej. Tukaj sem, ker sem izgubil stavo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar