sreda, 26. avgust 2015

PIKOV KRALJ: BILANCA STANJA

Več razlogov je, da sem se na tem mestu odločila, da potegnem črto. Eden, najbrž pomembnejši, je ta, da imam danes rojstni dan. S Kobainom, Hendrixom, Winehousovo in preostalo legendarno druščino nisem pristala v zloglasnem klubu Za vedno 27. Dopolnila sem jih 28 in še vedno sem tu. Z vsemi svojimi plusi in minusi. Od lanskega do letošnjega 26. avgusta se jih je nabralo kar nekaj.

Promet v dobro:
+ Ljudi, ki me niso znali ceniti, sem pustila za seboj.
+ Pretečenih 21 kilometrov na Ljubljanskem maratonu.
+ Povabilo na kavo, ki ga nisem mogla zavrniti.
+ Novi hišni ljubljenček, ki je več kot samo to.
+ Fantova družina, ki postaja tudi moja.
+ Božični pohod na Veliko Planino.
+ Sprehodi z mojo Lidijo.
+ Nedeljske kave s puncami.
+ Pogovori, ki so me spravljali v smeh.
+ Pogovori, ki so me spravljali v jok. Od teh sem se naučila največ.
+ Nov tatu na nartu, ki simbolizira večno prijateljstvo petih deklet.
+ In ta ista dekleta, na katera se vedno, ampak res vedno, lahko zanesem.
+ Prvo morje v družbi mojih dveh fantov.
+ Velike in male pozornosti, ki sem jih deležna vsak dan.
+ Migajoči repek mojega Lovra, ko pridem iz službe.
+ Objemi stare mame in njen: »Oh, Maja, rada te imam.«
+ Objemi starega ata in njegove močne, prave turške kave.
+ Nagajivi sestrici.
+ Trenutki, ko začutim mamičin objem. Čeprav se to zgodi samo takrat, ko zaprem oči, je moj angel, ko jo najbolj potrebujem.
+ Torta presenečenja za atijev 55. rojstni dan.
+ Najbolj ljubek nečak na svetu. In novica, da kmalu dobim še enega.
+ Noro hudi seksi čevlji, ki sem jih ogledovala v Portorožu in sem jih čez nekaj dni dobila kot predčasno rojstnodnevno darilo. Od oseb, ki mi največ pomenijo. 

Promet v breme:
– Ljudje, ki sem jih s svojimi dejanji tako prizadela, da mi (še vedno) ne morejo odpustiti.
– Ljudje, ki o meni govorijo grde stvari samo zato, da bi me prizadeli.
– Ljudje, ki o meni govorijo grde stvari, čeprav me sploh ne poznajo.
– Preveč energije, ki jo še vedno potrošim za takšne ljudi.
– Premalo časa, ki ga posvetim družini in tistim, ki si to res zaslužijo. 

Bilanca stanja: pozitivna. Ker samo to šteje.

♥♠♦♣
 
Na koncu koncev ni pomembno, kaj si je o tebi mislila ona. Ali kdor koli. Pomembno je samo to, kaj o sebi misliš ti.

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar