sreda, 27. januar 2016

KRIŽEVA 9: O FILMIH IN ČOKOLADI


em, ali sem si kadar koli
v življenju ogledala toliko
filmov, kot sem si jih ta ja
-
nuar. Najprej zato, ker jih
moj fant obožuje. Zelo težko
najdem film, ki je vsaj pri
-
bližno vreden ogleda (beri:
vse razen kakšnih res po
-
ceni komedij in grozljivk)
z letnico 2013 ali manj, ki
ga on še nikoli ni videl. Za
-
dnjič sem bila presrečna, ko
sem ugotovila, da ne pozna
Beležnice. Tiste osupljive ro
-
mantične drame z Ryanom
Goslingom v glavni vlogi. To
pa je tudi edini filmski pre
-
sežek, ki sem mu ga lahko
predlagala, sicer je njegovo
filmsko poznavanje veliko
boljše od mojega.
Priznam pa, da me je s tem
svojim hobijem kar malo
okužil. Zdaj že tudi jaz
obvladam najbolj znano
slovensko piratsko spletno
stran (tega najbrž ne bi sme
-
la javno priznati?), kjer nas
Metalcamp (takšen vzdevek
ima najbolj znani nalaga
-
lec filmov) skoraj vsak dan
razveseljuje z najnovejšimi
filmskimi uspešnicami. Še
pred letom ali dvema bi se
mi zdel skoraj greh, da pet
-
kov ali sobotni večer pre
-
življam na kavču, namesto
da bi se s prijateljicami od
-
pravila v mesto. Zdaj pa s
tem nimam več težav. Staram
se, ni kaj.
Tako sva se prejšnji večer spet
udobno zleknila na kavču in
filmski maraton otvorila s
Povratnikom, najnovejšim
filmom Leonarda DiCapria.
Baje bo letos vendarle dobil
oskarja. »Ti, a imava še kaj slad
-
kega doma?« je po kakšnih 15
minutah pritisnil na pavzo.
»Uf, težka. Decembrske zaloge
so pošle,« sem se mu kislo na
-
smehnila. Sledil je tisti njegov
kvazižalosten pogled, s kate
-
rim (ve, da) me v trenutku raz
-
oroži. »Okej, grem pogledat.«
Odprem kuhinjsko omaro, nič.
Pregledam predale, nič. Še tista
posodica na kuhinjski polici,
kjer se po navadi najde vsaj ka
-
kšen čokoladni bombon, je bila
popolnoma prazna. »Žal, ljubi.
Nič ne bo,« sem zavzdihnila.
»Kaj pa je v tisti košari na
omari?« je še enkrat poizku
-
sil. Morala sem stopiti na pr
-
ste, da sem jo sploh dosegla. V
njej pa – zaklad! Čokoladni
miklavži in parkeljni,
v najbolj pisan papir
zaviti bomboni, za
piko na i pa še bo
-
žanske lešnikove
napolitanke. Slad
-
karije nama je pri
njegovih starših
prinesel eden od
decembrskih do
-
brih mož, a takrat se zanje
(ob vsej zalogi milk, kinder
čokolad in drugih prestižnih
čokoladnih znamk) nisva
posebno menila.
To je bila lekcija tega tedna:
človek ne ceni tistega, kar
ima, dokler mu ne gre res za
nohte. In na koncu ne šte
-
jejo prestiž, bogastvo in ba
-
hanje pred drugimi. Ampak
tisti, ki so s tabo celo takrat,
ko te vsi drugi zapustijo.
Občutek, da ji pripravlja
nekaj, kar jo bo osrečilo, je
njega osrečeval še veliko

Ni komentarjev:

Objavite komentar