sreda, 1. april 2015

SRČEVA PET: O SOLZAH IN O PESKU

Oskar, kot je ime fantu, ki bo v moji knjigi imel eno od nosilnih vlog, me je pred dnevi stal kar nekaj solz. Že navsezgodaj zjutraj. Cmera cmerasta sem se zabubila pod odejo in nisem hotela zlesti ven. Preprosto se mi ni dalo. V tistem trenutku je bilo veliko lažje obupavati kot pa se motivirati in narediti kaj koristnega.

»Ta moja knjiga je čisto brez zveze. Sploh ne vem, kaj to delam, še manj pa, zakaj. A bo to sploh kdo bral?« sem javkala in stokala in se smilila sama sebi. Za piko na i sem še zajokala, da je bil pogled na moje zabuhle oči res pomilovanja vreden. 

Takšne blokade nisem doživela prvič. Oh, še zdaleč ne! Ena hujših se mi je zgodila, ko me je zapustil prvi fant. Bilo je že pred leti, pa tistih turobnih jesenskih dni še nisem pozabila. A boleče izkušnje so me marsikaj naučile. Recimo to, da smo ljudje največkrat razočarani – zaradi nas samih. Zaradi previsokih pričakovanj, ki jim po navadi sledijo grenka razočaranja. 

Punce, se mi zdi, smo v tem sploh strokovnjakinje. Pred meseci sem se v eni od svojih kolumn spotaknila ob moške – da nikomur ni več do resne zveze, da naj se že odločijo, kaj bi radi, in da so sploh živa katastrofa. Pa sem jih hitro dobila po buči.

Takole je napisal bralec Jure: »Kaj samo jamrate, da ste samske? Naredite že kaj. Čakati, da čokolada pade sama s kamiona ... Japajade! Po navadi ste na zabavah stresene po skupinicah, kot da prav praznujete samskost! Če pa že pridemo do vas, delujete totalno nezainteresirane za pogovor. Vedno mora fant spraševati. Res, kje je fora? Se igrate nedostopne? Prav, potem pa bodite nedostopne – in samske!« nam je nalival čistega vina. 

Pa ni nehal: »In potem si mečete pesek v oči. Slišite in vidite samo tisto, kar hočete. Letate za frajerčki, dobrih fantov pa niti ne opazite. Zdaj pa se še čudite, zakaj ste samske? Veste, zakon privlačnosti res deluje: ali sploh verjamete v to, da lahko dobite (dobrega) fanta? Ali samo sedite doma in v službi cele dneve, pa bognedaj, da bi šle kaj ven in med ljudi? Dajte malo od sebe, pokažite interes, pa se bodo stvari začele odvijati same od sebe!«

Boleče? Ja. Ampak mu dam prav. Ker za srečo (ali navdih) se je včasih treba preklemansko potruditi!

♥♠♦♣ 

Morda bi ji, če bi se mu dalo, popihal na dušo, a vedel je, da bo dovolj en sam samcat SMS. Čez nekaj ur ji ga bo poslal. In bo pozabila. Nič lažjega.

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar