sreda, 30. december 2015

KRIŽEVA 5: HVALA, 2015

Človek se ob koncu leta, hočeš nočeš, ozre in pretehta, kaj je bilo v minulih 365 dneh dobrega in kaj slabega. Pravijo, da na koncu štejejo le lepi spomini, zato slabih ne bom naštevala. Sem pa za marsikateri trenutek v letu 2015 neizmerno hvaležna.

Januar: pobeg na morje v prvih dneh novega leta. Šampanjec, s katerim smo s puncami nazdravile na uspešen zaključek mojega prejšnjega projekta. Zaljubljeno stiskanje pod kovtrom z mojim dragim.
Februar: božanske školjke iz krušne peči, s katerimi sva proslavila, da sem se pobarvala na blond. No, okej, in to, da je on uspešno opravil izpit. Noro pustovanje in valentinovo – na isti večer. Rojstnodnevni izlet presenečenja v Kranjsko Goro, ki smo ga s puncami pripravile za našo Uršo.
Marec: nedeljski sprehod okoli Gradiškega jezera s Hanno in Mitjem. Fotografiranje z legendo Noriakijem Kasaijem v Planici. Prvo kosilo na najini terasi.
April: pet evrov, ki sem jih našla v svojih tekaških hlačah (tam so bili še od prejšnje sezone). Ducat jajc, ki so na velikonočni petek postali najbolj zabavni pirhi, kar sem jih kdaj ustvarila. Moje prvo kuhanje čilija con carne.
Maj: ko sem na otroškem igrišču padla z gugalnice – čeprav sem bila v modricah, sem se nasmejala do solz, sama sebi. Listek, na katerega si je moja stara mama zapisovala, kolikokrat gre ata v enem popoldnevu pogledat na vrt. Rezultat: dvanajstkrat. Tatu na nartu, ki bo pet prijateljic povezoval za vedno.
Junij: gledanje finala lige prvakov na velikem platnu, ki je bil (dobesedno) postavljen na morju. Martinina nora dekliščina. Martinina še bolj nora poroka.
Julij: vikend na morju z mojimi babami. Ponovljen vikend na morju z mojimi babami, le da smo tokrat s seboj vzele še naše fante. Streljanje z vodnimi pištolicami v Kamniški Bistrici.
Avgust: vikend na Nadiži. Opazovanje zvezdnih utrinkov na kriškem gradu. Čudovit uvod v moje 29. leto življenja, obdan z mojimi najdražjimi.
September: ogled košarkarske tekme v Zagrebu z mojo Petro, novi čevlji s tigrasto peto, koncert Pop Design na Martinin rojstni dan.
Oktober: rojstvo nečaka Ažbeta, ki je najsrečnejši dogodek leta.
November: jesenski šopek tasta Jožeta, pohod na Veliko planino v kratkih (!) rokavih, obisk koncerta Tanje Žagar v družbi atija in sestric.
December: druženje s sodelavci, pica v obliki srčka, ki mi jo je spekel Mitja, sončni božič na Bledu.

Še enkrat hvala iz srca, 2015.! 
♥♠♦♣ 

Seveda ga je vse novo blazno plašilo. A hkrati je bil hvaležen za novo priložnost.

Ni komentarjev:

Objavite komentar